Vi vet at kundene setter pris på følgende når de handler med oss:
- Rådgiving og konsulenthjelp til valg av riktige produkter.
- Gjennomgang og kvalitetssikring av dørskjema og andre tekniske spesifikasjoner.
- Tilgang til et stort leverandørnett i inn og utland som selger de riktig produktene.
- Norlock tar seg av all bestilling og logistikk – herunder ansvar for eventuelle feilbestillinger.
- Montasje utføres av personer med lang erfaring og høy kompetanse.
- Når Norlock monterer både dør, lås og beslag blir det kun en leverandør å forholde seg til. Dette er en stor fordel dersom det skulle oppstå feil.
- Vi tar et års befaring og retter opp i eventuelle feil.
- Norlock tilbyr serviceavtale som sikrer at dørmiljøet er operativt og funksjonelt til enhver tid.
I Norlock har vi et hovedfokus – kunden i sentrum. Kunden skal være 100 % fornøyd enten det er en stor prosjektleveranse eller vi skifter låskassen for «fru Hansen på hjørne»
For oss er det viktig at de ansatte trives i jobben og har et smil på lur. Derfor blir det hyggelig å handle med Norlock.
Norlock i Norden
Over år har vi opparbeidet oss et ry som Nordens spesialist på spesialdører. Har du utfordringer på dører enten det gjelder høye brann eller lyd krav, vannbestandighet, store hygienekrav, ukurante størrelser, mv. sitter vi klare med gode råd og innspill. En av våre spesialiteter er avanserte dørløsninger til operasjonssaler til sykehus.
Åpenhetsloven
Norlock jobber for å ha en bærekraftig forretningspraksis som respekterer mennesker, samfunn og miljø og vi har derfor utarbeidet retningslinjer for leverandører som et komplement til vår egen policy. For å få en bærekraftig forretningspraksis ønsker vi å samarbeide tett med våre velerandører og forretningspartnere. Samarbeid i leverandørkjeden er en forutsetning for ansvarlig forretningspraksis, og for å nå FN’s bærekraftsmål. Les mer her.